Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, April 26, 2010

1st day detox....

mlm tadi aku dah masak sup sayur dgn jayanya...disebabkan kamera aku buat hal balik..so takder ler gambar...ni menu aku sepanjang hari:

ni jer yg aku sempat snap seblom kamera buat hal...

6.30am secawan pearl cafe, whole meal bread 2 slice, 1 mug air perahan lemon
10.00-12pm sebiji buah lai
tetiba tghari tu member ajak gi Alamanda...caner diet aku nih...so aku pun bawak ler bekal tu makan kat food court...
1.00 pm sup sayur
4.00pm 1 mug anlene coklat (not bad lar rasanya utk org yg macam aku yg takleh nak telan susu tepung..heheh)

6.00pm tak dapat nak workout sebab time ni ler hb aku nak pasang aircond dalam bilik...disebabkan aku alergik abuk so aku berkurung jer la dalam bilik fariez...bergurau2 ngan batrisyia boleh di gelar workout tak..heheh...

Sepanjang hari nih aku minum air putih sebanyak hampir 8 gelas spt yg disyorkan dan berulang2 alik ke toilet selang 45 minit ke 1 jam...heheh...
Disebabkan 1st day detox, aku lak tak jamah makanan ruji arini...so pening adalah menguasai kepala otak...aku tido bersama2 batrisyia sampai lar kul 12 mlm...tetiba hb kejut suh makan megi goreng...heheh...dah susah payah hb beli, jadi aku makan ler...

So, agak2 macamana 1 st day detox aku...hahaha...sgt tidak berjaya...tp rasa sket perubahan kat bhg perut...takper2..ada lagi 4 ari...

utk mengelakkan pening aku nak kena longgarkan sket plan diet aku...heheh...ALASAN....ok lar kan drpd pening pastu takleh workout...pinggan mangkuk bersepah, umah tak kemas...kain tak basuh...anak tak terjaga...hb tak terbela..heheh

No comments: