Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Tuesday, April 27, 2010

2nd day detox...

Arini aku tanak straight sgt diet nih....so pagi cam smalam gak

6.30am secawan nescafe + roti whole meal 1 kpg + air perahan lemon
8.00am sesenduk bihun spore + begedil
10.00am secawan anlene choc

sambil wat keje aku minum air kosong dan buah epal 2 biji (tak abis pun tinggal lagi 1/2 biji)

1.00pm bihun soto (kuah tak hirup)

4.00pm secawan anlene lagi (dah 2 ari aku minum anlene nih dan kesannya bila gosok gigi, gusi dah tak berdarah lagi...nampak sgt slama ni kurang kalsium)

Ptgnya aku gi pasar malam kat depan opis nih...then aku beli stock buah iaitu buah lai, tembikai, oren, mangga dan betik

Sampai jer kat umah terus tukar uniform for workout...
kali nih aku pasang PS2 hb bukak cd Dance dance revolution...sgt seronok sebab sambil workout boleh dgr lagu dan dapat markah...screen jugak tunjuk baper calori kiter dah burn...smalam aku buat dalam 90 minit, calori burn 300 lebih rasanya...tak ingat lak...



hb pun ikut sama buat dgn basikal senaman tuh...nak cool down tu aku ikut low impact nyer cool down...aku still ingat lagi gerakan dia caner...

pastu sambung tgk tv biggest loser kat hallmark channel...dah agak2 peluh sumer dah kering barular gi mandi dan solat...

malamnya aku prepare food utk bekal esok...jadi aku ingat kalo aku masak sendiri lagi bagus sebab aku tau aku guna minyak apa dan baper sudu garam diletak....

bila dah masak tu aku pun suap ler batrisyia...hb pun makan ler skali tp aku tak...aku makan buah jer tu pun kongsi sebiji oren dan sebiji mangga...

ari ke 2 detox nih takder lar rasa cam smalam...pening yg amat...relax sket lar.....sempat lar aku marathon basuh kain 2 kali basuhan, memasak, kemas umah, basuh pinggan, sidai baju, lipat baju sumer....dalam kul 11 dah leh tido....heheh...

No comments: