Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Thursday, April 29, 2010

4th day detox

masuk ari ke 4 nih... badan dah rasa sedikit ringan...
6.30am, pearl cafe


ni aku capture masa dalam kete...kongsi ngan hb

otw nak gi opis aku makan sandwich telor..terdiri dari 2 keping whole meal bread ngan telor hancur..sedikit vitalite


10.00am anlene + tembikai


12.45pm brown rice + sup ayam bersama carrot dan kentang
disebabkan aku lupa nak bawak camera...so next week jer la aku upload gambar....
4.00pm anlene lagi...
6.40pm workout PS2 dance revolution about 45 minutes..then dumbell workout 20 minutes...

lepas mandi aku pun try ler baju nikah aku yg tak muat seblom nih...dan hasilnya adalah boleh muat tp masih perlu diperbaiki...

mlmnya aku masak bihun spore for bf sebab esok ada pasar tani kat opis...So aku buat breakfast jer la...tghr nak berjimba ramba kat pasar...heheh

10.00pm aku makan sesenduk bihun bersama sup ayam...+ vitagen oren

No comments: