Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, May 24, 2010

Berat aku maintain...

nak kena cari alsan nih naper berat tak turun...
1. aku exam minggu lepas slama 3 ari dan secara otomatiknya pelan pemakanan aku turut berubah...tido lewat dan bgn awal...study nyer pasal..tak sempat lar nak masak sumer..

2.dapur lak baru jer kembali normal..masih byk barang2 tak disimpan lagi...yg dah di simpan oleh adik ipar ku lak...aku tak tau letak kat mana...dah jadi macam brg tersembunyi...dan hb aku dah jadi macam kaunter pertanyaan...sikit2 bang piring kat mana?
bang cawan kat mana...
macam lar dia tau...heheh...so weekend baru2 nih aku kemas lar sumer...rasa cam nak wat tag macam 5S tu jer...

3. lagi...apa alasan...sibuk study nyer pasal sampai tak sempat nak bancuh anlene, tak sempat nak potong buah, dan yg penting tak dan nak gi pasar sebab pasar jauh giler...tapak pasar berubah sebab wat jomheboh...

4. workout lagi lar...ntah bila masa nak buat.....dgn ruang tamu penuh ngan periuk blanga...heheh...dalam bilik??? sempit lak..kang terkarate plak anak aku nanti...

So konkrit tak alasan ku...tp last week aku sempat puasa 2 hari....rasanya tu sebab badan tak naik...skang nih nak kena sambung diet balik...dan ia bermula skarang.....tet tet tet....

nak kena rewind balik
pagi bf cam biasa
10 pg anlene n buah
tghr makan nasi bekal
4 ptg anlene n buah
6-7ptg workout atleast 1 hour
8.30 buah
jangan lupa air masak 8 gelas
elakkan ayam dan roti
bawak bekal dan masak setiap hari...


dengan dapur baru nih..bersemangat waja tul nak masak...kalo boleh aku tanak makan kat luar lagi...kalo boleh lar...kalo tak boleh makanan laju dan makanan perlahan banyak di jual...heheh

teknik berposing...kalo amik gambo ngan bebudak slim...haruslah duduk di tengah2...heheh...

No comments: