Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, May 3, 2010

Result 5 day detox.....

Selepas berdisiplin yg amat slama 5 hari...maka inilah masa yg dinanti2 kan utk menimbang berat badan ku...
dan keputusannya aku turun berat sebanyak 2.1 KG @ 4.6 paun....dah macam biggest loser lak rasa...
Alangkah gembiranya rasa sebab diet nih tak brapa nak menyeksakan sgt dan senang utk diikuti...


terus posing bila turun 2 kg...heheh...

Slama 5 ari nih...aku
minum air dgn banyak lebih 8 gelas sehari
minum anlene 2 kali sehari
makan buah segar 2 kali sehari
makan brown rice 1 senduk sehari
bawak bekal setiap hari
masak sendiri setiap hari
workout atleast 1 jam sehari


aku elakkan....
minum manis dan sejuk
berlapar
makanan bergoreng dan berminyak


Aku amat berpuas ati dgn keputusan yg aku dapat...Aku rasa ini lah pelan diet yg sesuai dgn jiwa raga ku...InsyaAllah akan aku teruskan hingga mendapat berat badan idealku...

Masa balik kg pun aku masih teruskan dgn pelan diet nih cuma dilonggarkan sedikit...jap gi merajuk lak mak aku..penat2 dia masak sedap2 anak dia tanak makan lak...Makanan mak haruslah dimakan dgn jayanya tapi masih berpada-pada...
Disebabkan adik ku sama skali tgh diet...so aku workout pagi petang lar dgn dia....

No comments: