Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Tuesday, June 29, 2010

Diet bermula hari ini...

hari ini aku berpuasa...InsyaAllah nak direct sampai ari khamis...So sambil puasa sambil detox..tp tular takleh minum air ngan banyak lar..tak terdaya nya aku nak pulun minum air malam kang ngan pepagi buta...

sahur (5.00am)
secawan pearl cafe
3 biji kurma
2 keping roti gardenia butterscotch
2 gelas air suam

utk berbuka kang esok ler aku update eh...plan ingat nak gi pasar petang nih..beli stok buah ngan sayur...pastu beli lauk sket kot..tgk lar camner...aku plan nak compete ngan adik aku ..tgk saper nyer percentage weight lose paling banyak..dah ada pesaing nih rasa semangat sket nak turun berat...


ni ler gambo aku yg paling latest...berat masih maintain tp cam naik sket kot..kenduri nyer pasal...tgk lar timbang pepagi buta esok...

ni lak competitor aku..aka my lovely sister


dia pun tgh diet pasal nak naik pelamin..heheh

No comments: