Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, June 9, 2010

Nak kena schedule balik...

rasanyan tak tercapai lagi hasratku utk capai berat badan ideal menjelang jul 2010...So pepandai aku jer postpone ke Dis 2010...InsyaAllah akan aku usahakan utk berjaya...dalam masa 6 bulan nih aku akan berusaha bersungguh2...Aku tau jer apa yg menyebabkan dietku tak berjaya...

1.tak fokus...tu jer...workout sehari..melantak 4 hari...heheh..sila salahkan diri sendiri...
2. temptation...makanan di sekitarku..susah nak mengelak...sebab aku suka makan...sodap...
3. bebanan kerja, sibuk study amik exam..
4. memenuhi undangan kenduri kendara, balik kg..dan secara otomatiknya agak sukar mengawal aktiviti makan dan workout...

aduyai..kalo nak disenaraikan mmg byk lagi punca kegagalan...mulai saat ini...heheh...aku tak leh putus asa..Dah alang2 adikku tgh diet menjelang hari perkahwinannya..aku pun join ler skali...korang doakan lar yer...

ni latest pic aku...pic ni diambil smalam seblom aku melantak sepinggan mee goreng...aku cuma turun 3.4kg jer dalam masa 3 bulan...kalo dalam biggest loser dalam seminggu jer 2 kali ganda diorang leh turunkan...

tengok lar diorang nyer workout...berjam2 lamanya...makan pun control giler...aku nih stakat workout sehari sejam 3 kali seminggu then makan sesuka ati tp masih berhati2..camtu ler jadinya...


No comments: