Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, July 4, 2010

hari ke 5 detox...

takder hari pertama ke 2 tetiba dah kelima..
Actually aku compete dgn deqla dan acara menimbang berat badan adalah setiap pagi ari rabu..ari ni ari isnin dah kira hari ke lima lar...
aku tak der lar wat detox sgt..cuma control makan sket..tp tak brapa sgt lar..nak start balik kena lar slow2 tak leh mendadak....So minggu nih aku just exercise setiap ari slama 1 jam tapi makan cam biasa..nak tgk ada perubahan tak..sebab minggu lepas aku cam busy sket nak beli barang dapur segala..nak masak pun cam tak sempat jer..

so plan aku adalah
6.30 am nescafe n segelas perahan lemon
8.00am bekal breakfast
10.00am anlene n fruit
1.00pm bekal lunch
3.30pm anlene n fruit
6.00-7.00pm workout
8.30 fruit n yogurt...

sepanjang ari kena pastikan aku amik 8 gelas air...
tak makan malam...
makan sesenduk  nasi sekali sehari
lebihkan sayur dan buah
elakkan junk food
elakkan air sejuk dan manis
elakkan makan kat luar..kalo boleh masak setiap ari dan bawak bekal...jimat duit dan jimat kalori

No comments: