Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, November 2, 2011

Menu bekal minggu lepas...

Makin ari makin rajin plak bawak bekal...heheh..dapat lak ada geng makan skali...



aku tak bawak mangkuk tingkat dah sebabnya lauk jadi sejuk...so aku beli ler termos makanan nih kat tesco nilai...ok lar...bila makan tengahhari lauk tu rasa suam2 lar...takder lar sejuk macam letak dalam peti ais...




ni menu yg member aku bawak..makan reramai memang syok

ni plak biskut yg aku makan bila rasa lapar seblom waktu makan...skali makan sebungkus jer...





ni menu sabtu lepas...lauk simple jer sebab hb takder kat umah...stakat aku makan ngan batrisyia jer ikut selera aku ngan dia jer la...udang kecik2 tuh dia makan sorang jer..dia tak bg aku amik...



ni plak menu ari ahad....actually ayam tuh utk di bakar tp sebab dah malam, tak der keje aku nak memanggang kat luar rumah..letak atas kuali leper pun dah jadi

dirty dancing...aku suka workout nih sebab trainer dia encem....heheh...


1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih