Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, January 2, 2012

Minggu terakhir CDCS....

Alhamdulillah masa yg ditunggu telah tiba...pagi tadi aku naik scale dan kesudahannya beratku adalah

                                73.8kg

aku memang dah amik gambar segala...sempat lar upload kat fb...upload kat blog takleh..lembab giler...sampai opis pagi nih ingat nak upload ler skali card reader buat hal....taj leh baca plak...adoyai...aku baru jer nak edit picture wat gambar seblom selepas...tak tau lar biler baru leh wat...ish tensen tensen...

apa2 pun dari segi penurunan inci aku turun 0.8inchi utk minggu ni...better dari minggu lepas yg jangankan kata nak turun kilo inchi pun tak...sibbaik menten tak naik...

minggu lepas pun tak brapa nak diet sgt sebab jadi besday girl kan...haruslar dijamu selayaknya...huhuh...walaupun ditepis beberapa makanan tidak berkhasiat tp termakan jugak kek coklat...demi menjaga hati suami yg bersusah payah, ku korbankan diriku...

So keseluruhan keputusan sepanjang CDCS nih, aku berjaya mencapai...

Berat 78.0kg - 73.8kg = 4.2kg
Ukurlilit 153.2inch - 150.0 inch = 3.2inch

susut dibahagian
lilitan dada 0.4 inch
lengan tiada penyusutan
pinggang 0.4 inch
pinggul 0.8 inch
peha 1.6 inch



Semoga tahun ni aku dapat berat badan ideal....InsyaAllah...aku target at the end April 2012...55kg...
wish me luck...
kepada kawan2 yg lain yg berjaya turun berat badan, sy ucapkan tahniah...yg tidak turun, jgn putus asa...teruskan lagi hingga berjaya...


Ni pic yg diambil dari FB KMMK

beratku yg terkini...

gambo terkini 

No comments: