Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Monday, June 17, 2013

Strategi diet kali ini...

ntah baper kali dah aku tukar strategi, rangka cara baru...buat separuh jalan, turun nya tidak tukar plak cara lain...tapi takper yg penting usaha berterusan...selagi tak cecah 55kg aku takkan stop...
so now

1.  aku dah join pun contest DIET nak raya anjuran kak zel...
2. sambil2 tuh aku apply gak felinna,
3. kontrol gak makan
4. mulai arini aku akan join officemate jog 30 min setiap ari kat taman blakang opis nih...akt nih bergantung pada cuaca....cuaca ok kalu boleh doteruskan..kalo tak kena berlari setempat jer la...
5. skang kami dalam proses transform bilik ke 3 jadi bilik tv...bila dah siap nanti aku akan spend sejam setiap ari utk aerobik...kembali cam dulu balik...


tu jer kot plan aku wat masa nih...harap kali nih menjadi ler...lama dah bersarang lemak2 babat nih...tak sabar nak singkirkan...


walaupun tak turun kg tapi inch macam turun sket tp tak ukur pun lagi...

2 comments:

DIARI MAYA MIA said...

bangga mia tengok penurunan akak..dh lain la..:-)

http://mia-zara-ina.blogspot.com/

Mummy said...

o yeke..time kasih..mia sihat ker??