Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, December 25, 2013

Perkembangan diet....


takder apa yg berkembang dan takder apa jugak yg mengecut...berat menten jer skang nih...naik sekilo turun sekilo...camtu jer lar...to usaha masih tetap diteruskan..kalo putus asa skang mau naik ke 90kg...jadi bertahan lah...

ni menu bekal baru2 nih...aku masak ari malam..kena lar kuatkan semangat utk menolak dari menjamah makanan pada malam hari...nak elakkan termakan, siap2 aku simpan dalam tupperware dan masuk dalam fridge...
sambal udang galah dan sayur campur...

Pergi pasar malam baru2 nih takder jual udang...aku ni dah lar hantu udang...bukan aku jer hb ngan ica pun suka gak...tp tu lar stok tak byk plak...kejap jer habis...

So skang aku plan nak ganti puasa dan puasa sunat skali..InsyaAllah..nak cuba gak cari masa workout...rasa cam tak sabar jer bila tgk angka pada scale tak berubah...adoyai...tensen dibuatnya...

1. jaga makan
2. exercise
3. minum air secukupnya..
4. ganti

tu jer strategi aku wat masa nih...wish me luck

No comments: