Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Sunday, July 26, 2015

Kembali kedaratan selepas lama berenang kelautan dalam x timbul2

Alhamdulillah... aku masih berada dalam keadaan sihat walafiat

InsyaAllah aku akan memulakan hari pertama atkins diet

Kenapa aku pilih atkins???

1. Sebab aku dah pernah cuba beberapa tahun dulu...cuma xberjaya sebab xcukup ilmu dan kurang pemahaman

2. sebab xperlu produk...cuma kontrol makanan dan senaman yg mana jimat duit aku dari perlu bergantung pada produk mahal2

3. Kalo berjaya alhamdulillah, kalo xberjaya aku tak rugi apa2

4. tgk kejayaan org lain yg dah berjaya...mereka kongsikan kisah kejayaan mereka tanpa ada apa2 niat tersembunyi seperti menjual produk kurus....apa ko ingt testimoni ubat kurus tu benar belaka...aku ni kalo xtgk dgn mata kepala sendiri sebelum selepas kurus org tu mmg aku tak percaya la.

tu je kot....wish me luck...kali ni aku nekad dan akan berusaha bersungguh2

Berat terkini selepas raya 82.2kg
Target lost 9kg sebulan....
dalam 3 bulan boleh dapat berat badan ideal...InsyaAllah
niat nak kurus cantik dan sihat untuk suami




No comments: