Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Wednesday, July 26, 2017

1st weight in

1st timbangan khamis lepas 20 Jul 2017 84.7kg
2nd timbangan pagi ni 27 jul 2017 83.3kg

Alhamdulillah lost 1.4kg
Walaupun xcapai target nak turun berat 2.5kg seminggu tapi memadai la dgn usaha yg aku lakukan...Lagipun tgh period skang jadi berat tak brapa konsisten...

Kalo menten lost 1.4kg seminggu
sebulan boleh turun 5.6 kg
3 bulan 16.8 kg
menjadikan berat aku boleh turun ke 67.9kg
wow...tu berat masa bercinta 11 tahun lepas tu hahahah

Asalnya penganjur TBL nak buat aktiviti kecergasan setiap minggu hari khamis...tapi sebab ada beberapa isu berbangkit maka aktiviti mingguan terpaksa dibatalkan...dalam 3 bulan ni ada 3 aktiviti kecergasan dan 2 sesi kursus pemakanan yg wajib dihadiri....

So aku decide utk join kelas zumba puspanita di MOF ni.....hari lain aku zumba kat rumah je....
petang smalam aku sempat wat cardio workout kat rumah 30 min...mungkin minggu ke 2 ni aku kena usaha lebih sket utk turun kg lebih byk....mungkin aku akan kembali berthreadmill sambil memakai baju sauna ....

harap2 lepas ni aku x perlu lagi menyorok kat blakang org bila nak bergambar....heheheh

p/s cari yg mana satu adalah aku....



No comments: