Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Friday, July 28, 2017

Berat permulaan contest TBL

Arini 28 Jul kena gi timbang yg official nya...baru la bermula pertandingan ini...utk menang aku kena kurangkan sebanyak KG yg mungkin...kalo aku dapat kurangkan 27kg rasanya boleh menang kot hahahah....5K tu saper nak bagi free kan....dah la kurus dapat duit lak...memang syukur sangat2

tapi kalo tak dapat hadiah utama pun tapi dpt badan yg selim kira ok gak la kan....Aku rasa sejak aku wujudkan blog ni...ni la pertama kali yg aku mcm yakin aku boleh mencapai berat badan ideal....

Sebabnya aku komited dan ada pendorong...jaga makan, workout tiap ari , support dr husband dan yg penting skali ada reward.....lenmacam dia nyer semangat tu....

Petang smalam ada latihan di gym..latihan kt gym ni akan di buat setiap minggu selama sejam lebih khas utk program ni jer...smalam sempat la aku naik threadmill  20 min...beskal 5 min, en razif ajar wat senaman utk kempiskan perut dan beberapa percubaan menggunakan mesin2 pelik kat gym...Almaklumlah mencemar duli...mula2 segan gak kot2 ramai lelaki...skali xde pun org lelaki melainkan abg2 yg jaga gym dan en razif (urusetia TBL)...pompuan je penuh...kebanyakannya mmg mcm aku gak....1st time ...jadi tak der la segan...berjemaah la kiter tercangak2 mana nak tekan mana nak angkat.....
nampak sgt bergamabar jer hahaah.... bukan naik pun

gym agak luas....smalam pun nak dekat 30 org guna gym ni....memang meriah la

Lepas office hour ada zumba plak...ni kali ke 2 aku join....memang best....seronok sangat...peluh toksah cerita la...sampai basah la inner tudung aku...leh imagine tak hahaah....ada wat zumba dan tabata....tabata tu aku mcm serik sket la....badan berat....adeh...

Pagi ni lepas breakfast aku gi timbang...ni yang official nyer...padehal kt umah tadi dah timbang dh....

ni timbang kt umah tadi

Naik scale yg kat opis ni tetiba berat jadi 82.2kg.....wow...takkan sejam turun 1.1kg...hahaha...siap makan tu....

jadi secara rasminya berat permulaan adalah 82.2kg.....jadi aku target nak turunkan atleast 2.5kg seminggu...nest weight in adalah pada 23 ogos...lebih kurang 3 minggu dari skang...harap2 berat aku masa tu 72 kg hahahah.....seram rasa tetiba



No comments: