Total Pageviews

Go go chaiyok

LilySlim Weight charts

Tuesday, August 22, 2017

Timbangan ke 2 TBL

pagi ni timbang penuh debaran...kt umah dah timbang dah...naik....jadi bersedia la dgn segala kemunkinan....Seperti yg telah dijangka barat naik.....

83.7kg !!!!!!!!

naik 1.5kg

Ada la borak2 sket dgn en. razif (penganjur).....geng2 aku yg lain tau la aku workout macamana jaga makan macam mana.....dia pun heran...sepatutnya turun wpun sket....makan kontrol air cukup wprkout buat.....mana silapnya...Dia mengandaikan cara senaman aku...Aku bgtau yg aku zumba dan naik threadmill....Dia cakap aku kena tukar rutin senaman...mungkin body dah selesa dgn rutin tu...jadi dia suggest aku wat joging blk keje....tips: pakai swearter

Aku bukan taknak tapi masa x mengizinkan....Aku dpt workout setengah jam sehari pun dah besar rahmat...sebabnya aku nak kena masak seblom maghrib....anak2 dan suami kena makan awal gak...sebab tdo awal...

Balik keje aku sampai umah lebih kurang kul 6pm....aku defrost lauk then workout dalam 30 min ...samada zumba atau joging....pastu rest sejukkan badan jap sambil2 tu kemas2 dapur atau hall....then baru gi mandi dan masak....slalu siap masak dalam kul 8 macam tu dah boleh makan....kalo aku joging xcukup 30 min jer....kang nak bersiap lagi...nak turun....adeh...macam macam kan alasan.....

Jadi aku plan ari keje aku workout mcm biasa kat umah ....tapi ari cuti aku joging pagi dan petang.....harap2 next timbangan ada penurunan....

Kontrol diet akn diteruskan seperti biasa cuma ari cuti agak payah sket....adeh...alasan lagi.....

go go chaiyok....


pic 1 syawal
seblom stat TBL 15 jul

3 ogos


5 ogos

14 ogos larian obor
Walaupun berat tak turun tapi inchloss mungkin ada....(ayat nak pujuk ati sendiri) sob sob sob

No comments: